Оголошення

 

Повідомляємо, що з 25.09.2019р. МКП “Чернівцітеплокомуненерго” розпо-чинає заповнення водою теплових мереж, теплових вводів, внутрішньобудинкових систем централізованого опалення об'єктів м. Чернівці та проведення гідравлічних випробувань на міцність і щільність теплових мереж, теплових вводів до будинків

Попереджаємо Вас, мешканці будинку терміново завершити всі роботи на внутрішньобудинкових системах центрального опалення.

МКП „Чернівцітеплокомуненерго”  та ПП «Ремжитлосервіс» не несе відповідальності за заливи приміщень у випадку самовільного виконання робіт на внутрішньобудинкових системах централізованого опалення.

         УВАГА! Пеня за невчасну сплату комунальних платежів!

З 1 травня 2019 року набирає чинності стаття Закону України «Про житлово-комунальні послуги» про сплату пені у разі несвоєчасного здійснення платежів за житлово-комунальні послуги.

Зокрема, стаття 26 «Відповідальність за неналежне виконання договору» встановлює, що «у разі несвоєчасного здійснення платежів за житлово-комунальні послуги споживач зобов'язаний сплатити пеню в розмірі не вище 0,01 відсотка суми боргу за кожен день прострочення. Загальний розмір сплаченої пені не може перевищувати 100 відсотків загальної суми боргу».

Шановні мешканці.

Для подання ваших заявок номер телефону - 900-149

Також заявки можна подавати за мобільним  номером

050-433-38-05

 СУБСИДІЯ

 Порядок оформлення   Детальніше... 

  Калькулятор розрахунку   Детальніше...

До муніципального контакт-центру у Чернівцях  можна цілодобово телефонувати  на телефонні лінії стаціонарного телефонного зв’язку (15-80 і 588-888),  на номери мобільних операторів: (050) 222-1580 та (096) 222-1580. За цими номерами контакт-центр приймає звернення з питань: - аварійних відключень та виникнення аварійних ситуацій, -  усіх питань житлово-комунального господарства і благоустрою, -охорони здоров’я, -освіти, -соціального захисту, -громадського транспорту.

 

 

Складові тарифу

Шановні мешканці, відповідно до рішення виконавчого комітету Чернівецької міської ради №195/5 від 23.03.2010р. з 1 квітня 2010р. в дію введені  нові скориговані тарифи на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій. Дані тарифи  враховують економічне обґрунтування департаменту економіки міської ради, фінансового управління міської ради, рішення комісії з питань тарифної політики в житлово-комунальній сфері м.Чернівців, Громадської ради з питань реалізації  тарифної політики в сфері надання житлово-комунальних та транспортних послуг  в м.Чернівцях, експертний висновок представництва Державного комітету України з питань регуляторної політики та підприємництва у Чернівецький області, зауваження Чернівецького обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України. Цім же рішенням Виконавчого комітету Чернівецької міської ради затверджено Типовий договір про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій.

Згідно «Порядку формування тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України  від 01 червня 2011р. №869, тариф на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій – вартість надання таких послуг, розрахована на основі економічно обґрунтованих нормативних витрат (середньомісячні витрати з оплати праці, відрахування із заробітної плати до Пенсійного фонду України, накладні витрати, матеріальні витрати, обов’язкові платежі до бюджету), розділених на сумарну загальну площу квартир  будинку, що зазначена у технічному паспорті житлового будинку.

Калькуляційною одиницею є 1кв.метр загальної площі, що перебуває у власності або наймі фізичної чи юридичної особи.  Тариф на послуги розраховується окремо за кожним будинком.

            Таким чином, визначальними даними для формування тарифу по кожному будинку є дані про загальну площу квартир у будинку, кількість мешканців, площу прибудинкової території, кількість квартир, площу підвалу, площу першого поверху, кількість димовентканалів, площу та матеріал покрівлі, наявність та протяжність мереж водопостачання  і водовідведення, наявність будинкових лічильників, наявність мереж централізованого опалення, середньорічні нарахування електричної енергії, площа вхідних дверей, вікон, наявність ліфтів.

В перелік послуг  і витрат за 1кв. метр загальної площі квартири  включено:

1. прибирання прибудинкової території;

2. дератизація;

3. дезинсекція;

4. обслуговування димовентиляційних каналів;

5. освітлення місць загального користування та підвалів:

- утримання електриків;

- електроенергія на освітлення;

6. поточний ремонт;

7. внутрішньобудинкові системи водопостачання та водовідведення;

- обслуговування;

- поточний ремонт;

8. внутрішньо-будинкові системи опалення:

- обслуговування;

- поточний ремонт;

9. утримання ліфтів в будинках, обладнаних ліфтами( за виключенням 1-го поверху):

- технічне обслуговування ліфтів;

- електроенергія для забезпечення роботи ліфтів.

10. вивезення та утилізація твердих побутових відходів (ТПВ).

Дамо деякі роз’яснення щодо кожного виду послуг та зазначимо, хто саме є іх виконавцем.

            Прибирання прибудинкової території включає в себе щоденне (крім неділі) прибирання території, в весняний та літній час (за необхідністю)– покіс газонів та обрізка кущів, в зимовий період при появі ожеледиці - посипання піском тротуарів, дворових перехідних доріжок, зовнішніх сходів і площадок на них;, утримання у справному і охайному стані урн, очищення їх від сміття, очищення водостічних решіток.

Роботи  по дератизації  ( боротьба з гризунами - мишами, крисами) та дезинсекції ( боротьба з комахами - комарами, клопами, блохами та ін.) у підвальних приміщеннях будинків виконуються Чернівецькою міською станцією по профдезифекції згідно графіків ( дератизація-4 рази на рік, дезінсекція – 1 раз на рік).

Обслуговування димовентиляційних каналів, включає в себе: технічне обстеження димоходів та вентиляційних каналів у квартирі, перевірку наявності тяги, димоходів прочищення вентиляційних каналів. Вказані роботи виконують спеціалісти  ВСТ «Житловик».

Освітлення сходових клітин і під’їздів, включає : встановлення та заміну вимикачів, патронів в під’їзді, заміну перегорілих електроламп, ліквідацію пошкоджень у мережі електроосвітлення (- від щитової будинку до розподільчого щита квартири), ремонт зовнішньої та внутрішньої електропроводки ( окрім квартирної), дрібний ремонт і заміна групових розподільчих та запобіжних щитків та перехідних коробок з частковою заміною (до 10% в рік), дрібний ремонт пускової апаратури ( заміна автоматів і запобіжників мереж електропостачання квартир виконується за рахунок власника квартири).

Поточний ремонт, сюди ж включена і підготовка житлового фонду до експлуатації в зимовий період, включає: ремонт заповнень віконних і дверних отворів на входах і сходових клітках до 5% їх кількості в будинку. Усунення несправностей заповнень вікон і дверей (зірвані створи і розбите скло віконних рам, дверних полотен). Ремонт водостічних труб і жолобів. Частковий ремонт металевої, шиферної, м’якої покрівлі будинку, промазування швів м’якої покрівлі для запобігання заливу квартир,  заготівля пісчано-солевої суміши, закриття продухів на горищах.

Обслуговування та поточний ремонт внутрішньобудинкових системи водопостачання та водовідведення включає: усунення витоків в трубопроводах, приладах та арматурі. Ремонт окремих ділянок трубопроводів (до 5%) з заміною фасонних частин труб. Ремонт і заміна запірної та регулювальної арматури засувок, кранів, тощо (до 5%). Усунення засмічень в будинкових каналізаційних трубах ( в квартирах - за рахунок мешканців).

Обслуговування систем теплопостачання (обслуговування, поточний ремонт) включає в себе: технічні огляди, випробування та регулювання систем централізованого опалення в стояках та окремих нагрівальних приладах, промивка систем централізованого опалення , обслуговування елеваторних вузлів. Через квартплату споживач оплачує за обслуговування систем теплопостачання (перелік наведений вище), які проводяться в мережах теплопостачання, проведених в будинку (стояки в квартирах, місцях загального користування та підвалах). Відповідно до рішення виконавчого комітету Чернівецької міської ради №60/2 від 06.02.07р. виконавцем даних послуг визначено МКП «Чернівцітеплокомуненрго» і відповідно до п.10 витрати на даний вид послуг оплачує підприємство, яке утримує житлові будинки (в нашому випадку ПП «Ремжитлосервіс»), шляхом централізованих відрахувань виконавцю послуг коштів, що надходитимуть від споживачів у вигляді квартирної плати.

Технічне обслуговування ліфтів включає в себе перевірку роботи та технічного стану ліфтів, забезпечення їх безпечної роботи, роботи з технічного обслуговування вузлів та деталей ліфтів та ін.., усунення несправностей ліфтів. Виконавцем даних послуг являється КП«Чернівціміськліфт».

 Постачальником електроенергії на освітлення сходових клітин, місць загального користування та роботи ліфтів  є  Чернівецький РЕМ. Вв усіх будинках, що обслуговує ПП «Ремжитлосервіс» встановлені будинкові засоби обліку та регулювання електроенергії (лічильники), отже нарахування плати за використану електроенергію проводиться на основі показників лічильників, які ПП «Ремжитлосервіс» щомісячно до 20-го числа знімає і у вигляді рапорту подає Чернівецькому РЕМу. Вся використана, на вказані вище потреби  електроенергія, розподіляється на кожну квартиру в залежності від житлової площі.

Вивезення та утилізація ТПВ  виконується  фірмою «Чернівці – Альтфатер», яка згідно з затвердженим графіком вивозить та утилізує сміття. Відповідно до рішення виконавчого комітету Чернівецької міської ради №198/5 від 27.06.06р. нарахування плати за вивезення та утилізацію твердих побутових відходів проводиться підприємствами, що утримують житлові будинки, в залежності від кількості мешканців в квартирі.

Отже шановні споживачі, якщо Ви не згідні з якістю якоїсь послуги і не сплачуєте квартирну плату, Ви тим самим призупиняєте роботу ПП «Ремжитлосервіс», яка в свою чергу замість надання Вам якісних послуг, спрямовує кошти на погашення боргів перед підрядними організаціями, (для того, що б наші багатоквартирні будинки не залишилися без тепла, світла, що б не зупинялись ліфти , та своєчасно вивозилося сміття).